Nu orkar jag äntligen skriva..

Fast det kommer nog inte bli så långt för att jag har lite brottom till jobbet sen..
Jaha? ska jag börja från helgen? det är väl där allt som hände.. På fredag visade sig att det fann inga flygbiljetter kvar för att flyga ner samma helg så att vi bestämde oss för att bila ner dagen efter.. Vägen dit gick jätte bra men trött var man.. På söndag då vi hade vaknat, ätit frukost och checkat ut från hotellet hade vi tid att gå på stan och bara vara samtidigt fara och fika med Mathias kusin som man inte har träffat på ett tag.. jätte trevligt var det :)
Ja, vid halv 6 började insläppet till globen men vi valde att ta det lugnt och käka nått och så innan också så vi for dit kring halv 7 vilket var ganska ok eftersom det skulle börja 7, satte oss på våra platsen och väntade med spänning på att konserten skulle köra igång men... klockan blev 7 och inget hände.. sen halv 8 sen 8 och äntligen vid kvart över 8 kommer Metallica ut på scenen men dom var bara 3 st.. och resten har ni ju lest i tidningen.......:(
Jo, vi kommer att få återanvända biljetterna men vi kommer inte få någon ersättning för hela resan dit vilken kostade sååå mycket mer än biljetterna:( så jag säger bara JÄVLA Metellica!!
Ja, så var det med det.. och vi skulle då hinna till jobbet på måndag så det var bara att sätta sig i bilen och börja köra uppåt igen, i stockholm var det regn och slask och ju högra upp man kom var det snöstorm och oplogade vägar.. så det var ett HELVETE och köra :(
Ja och jag vart då sjuk i massa veva så jag fick ta ledigt från jobbet på måndagen och stanna hemma och sova hela dagen och igår var jag och jobbade.. SLUT! (hehe inte riktigt men snart..:P)

Nästa vecka börjar min utbildning på xtreme beauty, längtar sjukt mycket!:) Tror att det kommer att bli jätte roligt :) Såå kom och gör naglar hos mig sen nångång:) Eller så kan ni fara och kolla om Maria har nå tid redan idag:):) för att jag looovar hon är JÄTTE JÄTTE duktig! :)
Och så tycker jag att ni ska passa på och tävla för att ni är det sista chansen att vinna dom dära jätte fina dekorationsnagellacken :) gå bara in http://xtremebeautynails.blogg.se/2009/march/sista-chansen-pa-tavlingen.html och gör som det står:) Lycka till!

Och jag som sa att det inte skulle bli långt inlägg? Haha, som alltid då:) Men nu ska jag faktiskt kila vidare..
Harree bra! Kramar från LillNiNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0