Jaha, ska jag hinna med en snabb utvärdering också?

Jag jobbar och står i varje dag nu, eller jaa idag är min sista dag sen är jag lång ledig :) ska till stockholm och se på metallica på söndag.. det är väl egentligen mathias som vill se dom men jag får vara snäll och hänga på:) särskillt om man har en snäll mamma som betalar biljetterna åt oss :) tacktacktack:)
Ja, annars då? Dopet gick väldigt bra och Edwin var snäll nästan hela tiden förutom då han fick massa vatten på huvudet.. för det var inte skoj tyckte han..:P Och tåårtorna som jag skrev tidigare var väldigt goda:) Så det blev massa fika och mingel med trevliga människor som for jag, Mathias, Olga och Andrey hem till oss då hela grejen var slut.. Vi fick för oss att vi ville fara och bowla, vilket det blev också :) var svin kul även om jag kom sist i hela grejen :P haha är ganska van:P sen tog vi massa bilder också.. var på riktigt fotohumör:) såå måånga bilder blev det :) lägger kanske upp någon sen.. :)
Och efter det har det inte hänt nått kul, utan bara jobb jobb och jobb.. längtar väldigt mycket till min kurs hos Maria (gå in och läs hennes blogg vettja:) http://xtremebeautynails.blogg.se/) ska bli kul och hålla på med något annat för en gångsskull samt att jag är ju väldigt intresserad av att hålla på med sånt :)
Nää, undra om jag ska börja bege mig.. måste ju hinna sminka mig också innan jag måste springa till bussen men skriver nå mer sen nångång :) looovar:P

Harree bra! Kramar från LillNiNa



Edwins fika såg inte lika god ut men han verkade gilla det ändå =)

Och det fick han av oss :D

Och som sagt kvällen avslutades såhär:)





Tjingeling!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0