dop time :D

Jiiies, idag blir det dop för hela slanten :) Lilla  Edwin Alexander Lundqvist ska döpas :)
SKa börja göra mig i ordning alldeles strax, vilket då börjar med en sköön dusch :)
Hela veckan har det bara varit jobb, jobb och jobb.. okej i torsdags var det clubkväll på make up store där man fick prova olika masker och massage :) ohhja! Det var inte sant hur skönt det var:)
Och igår det var vi i farten och gjorde FYRA tårtor som är Olgas alaspeciell:) såå idag ska man lägga på sig några fler kilon :P haha tror att det blir svin kul :) det kommer en bild på tårtorna sen så ni blir lite avis :P

Och nä, nu ska jag vidare och duscha så jag hinner med allt och slipper stressa i sista sekunde :P Vilket är väääldigt likt mig haha
Harree bra :) Kramar från LillNiNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0