I'm back!:)

Och hoppas att jag kan bli duktig på det här igen!
Läste precis på Marias blogg( http://xtremebeautynails.blogg.se/index.html ) där hon busade lite med att länka hit er:) Men det var riktigt kul måste jag säga!:)
Tack för kommentarerna ni har lämnat! Det var riktigt kul att läsa:)

Kan då verkligen säga att jag längtar till att få börja jobba på salongen och busa med naglar!!
Har faktiskt redan varit och tjuvjobbat där några dagar och då har det varit fullt upp men OTROLIGT kul.. Det känns så skoj också när Maria börjar få ordning på saker och ting nu, blir väldigt fint där:) Och STOR skillnad på lokal och lokal.. gu vad dom har jobbat och stått i! Guld stjärnor till er!:D

Jaa.. och annars då? Jo, för tillfället jobbar jag för fullt på Ur&Penn, det här blir den sista riktiga vecka innan jag byter yrke till nagalterapeut:P
För övrigt har jag börjat må ganska bra och börjat återhämta mig efter den första tiden som blivande mamma, nu är det näst roliga delen kvar - med växande mage och sparkar:):) Längtar,längtar och längtar:) Har redan nu börjat känna riktiga bultanden och det är såå mysigt=]

Och nu tycker jag att jag har varit lite duktig i alla fall med att skriva några rader och ska verkligen försöka bättra mig på det nu framöver!:) Ska även börja lägga upp bilder så fort jag kommer igång med jobbet:)

Harree bra alla som läser! / Kramar från LillNiNa

P.S Lovar att svara på kommentarerna imorgon! D.S

Kommentarer
Postat av: Maria

Lite bus måste man pyssla med :)

Puss på dig

2009-07-30 @ 20:19:12
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0