Det var gode långtid sen jag skrev här :P

Ja, jag har väl inte haft tid.. Har haft det så fullt upp med kurs och jobb..
Har börjat träna nu också så jag känner mig hur duktig som helst:)
Påskhelgen har varit ganska lugn och ska nog fortsätta så det lilla som är kvar av det :)
På torsdag var vi ut på grace jag och brudarna, fick träffa söta Therése också, det var skoj.. =) Nog för att jag jobbade med henne på dan innan grace*skratt*
På lååångfredan var vi till Mathias faster och åt middag samt att jag fixade naglar på en av mathias kusiner samt fastern:) Var dock lite glömsk så det blev inga bilder då kameran låg kvar hemma..
Och igår var jag då på stan med Mathias kusin Sanna och fikade samt handlade några nya nagellack till hennes nya naglar:) dom vart så himla glada och det tycker jag är bästa uppskattningen:)
Idag funderar jag på vad som hända ska..? Ska kolla alldeles strax på internet om nautilus har öppet så ska vi fara och träna isf.. såå skönt.. längtar verkligen:)

Nää, nu ska jag pysa iväg och kolla upp det jag skulle samt ta det lugnt ett tag i soffan med söt karln min =)
Harree bra! Kramar från LillNiNa!

Och så bjuder jag på några nagelbilder från kursen=) Psst! Jag har gjort dessa;) (haha så stolt :))

 Denna bild fick jag beskära lite så den vart inte lika snygg som den riktiga, men man se det man ska i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: keit

Nemen nuuu var det lääänge sen du skrev :-) Welcome to the nail world . . .

2009-07-28 @ 23:35:24
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Va kul att du ska börja jobba för fullt på Xtreme Beauty. Grattis och Lycka till önskar en annan nagelhäxa :)



// Yvonne

2009-07-29 @ 07:36:13
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: zarah

vilka fina naglar. älskar färgerna. väntar med lycka på att få se andra bilder på designade naglar

2009-07-29 @ 13:19:47
URL: http://muppmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0