Tråkig tisdag..

Jahapp, vad händer med mig nu då? Vaknade strax efter 5 i morse och var helt pigg och utvilad?!?! Klev upp strax efter 6 och gjorde frukost åt Mathias, tänkte att jag skulle bli trött efter det men icke! Var fortfarande hur pigg som helst..  Slog på en film och såg den till kring 10-halv 11 tiden, var fortfarande pigg men då kände jag att jag skulle bli trött senare idag och jag ska nämligen jobba så orkar inte vara helt död tills stängning, såå då skulle jag sova en stund, jooo.. en stund var först till 11 då min chef ringde upp mig sen till ca 12.30 då Maxim ringde mig och berättade en massa och sen nu då, strax innan 2?! Och är fortfarande inte utvilad, har bara fått ont i huvet och skit, men kan som inte sova bort hela dagen ju..
Nåja, igår gjorde jag inte särskillt mycket vilket jag nämde i igår dagens inlägg, for och hämtade Mathias och så for vi runt till Intersport vid kvantum eller vad fan den nu heter kollade på inlines åt Mathias men hittade inga, for då till Babyproffset som har öppnat där gamla grolls låg tidigare, tittade runt lite samt att jag köpte lite grejer åt Alina som jag har lovat tjockisen där ;D For sen vidare till storheden till sportbutiken där - äntligen hittade karln nått han gillade, så då inhandlade vi inlines där och for vidare till ica maxi, där hittade jag ytterligare några grejer i present fast den här gången åt Olga, haha :D Var helt generös igår och köpte presenter till alla;) eller jaa det blev i alla fall till Mathias, Mamma, Alina - bebisen och Olga :)
Joo, imorrn då? Ja, blir väl förhoppningsvis sova ett tag sen skulle jag träffa Lill tjockisen Alina på stan nångång efter 12 tiden sen skulle vi även träffa Olga och gå fika nånstans, låter jätte trevligt! :D Särskillt med tanken på hur social jag är nu för tiden med sista grejerna i skolan samt jobbet.. Och så har man ju inte varit i bästa form med hälsan heller så..
Nää, nu vet jag inte vad jag ska kladda ner här nå mer.. ska väl börja göra mig i ordning för jobbet börjar 16 såå, har väl tänkt vandra på stan en snabb sväng också innan jag börjar.. 
Men harree bra gott gottfolk och gör inget jag skulle ha gjort! ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0