...

Joo, igår så var man på stan med Alina och Olga :) Trevligt trevligt.. dom käkade och jag fikade på Sub en vääääääääldigt lång stund, sen bär det vidare till Alina, där satt vi pratade som vanligt mellan himmel och jord tills det var dags att fara hem.. vart väl bara till  halv 10 eller nått sånt men kände att jag ville hinna träffa Mathias också en liten stund innan han somnar..
Idag  sååå.. joo.. ska till skolan snart och käka sista lunchen där med klassen och lärarna sen blir det väl fara hem en stund och bara ta det lugnt sen ska jag på Makeupstore.. dom har klubb kväll där idag så ska fara dit och shoppa och mingla lite hade jag väl tänkt :) Och innan blir det väl kanske att skjutsa Alina till Barnenshus om det blir av det vill säga.. :)
Nää.. nu ska jag kladda på mig lite smink och så sen ska jag börja fara.. Seee yah! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0