Snabb utvärdering..

Whoho! Igår var det då studenten!! Fan vad jävla nice, skrek mig hes under dagen, men är glad ändå!! :) Min kusin var och hälsade på hos oss till idag också,, det var riktigt skoj.. kände verkligen att jag behövde skratta ännu mer.. :)) Var jätte trevligt förutom då att jag inte drack nått under hela dan men det var ändå inte allt för farligt att vara nykter :P Var jätte trevligt att få umgås eller bara träffa lite folk också :)
Joo, bokade en resa till tallinn nyss såå jävla nice.. blir en kryssning på 40 timmar varav några av dom blir shopping i ett främmande land ;D Ohhjaa, precis det jag behöver nuuu!! :) Måste ju som passa på att göra nått skoj innan man börjar jobba över heeeela sommaren, sen lär dte bli en utlandsresa till hösten.. sååå jävla nice :) haha
Betalade hela skiten nu också och det blev några tisenlappar :P Sa precis till Mathias att det var länge sen jag slösade sådär mycket pengar på sådär kort tid :) Men nog är jag glad ändå..:D:D
Nää.. ska pysa vidare nu och mysa ner mig i sängen med älsklingen :)
HArree braa nii alla som läser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0