Nuuuså..

Ja, jag är i väntans tider.. ha rinte orkat skriva här på ett tag.. gjorde inte det nu heller för den delen men kände att jag måste nog kluddra ner några rader..
Väntar på att lite musik ska laddas ner så jag kan börja bränna min skiva jag ska ha med mig.. sen ska jag till mamma och klippa henne gubbe och sen bär det vidare till kemi, där vi ska hämta min gudfar och hans familj som kommer och hälsar på oss nu i veckan :) trevligt trevligt..
Annars så är allt som vanligt, jag och Mathias jobbar och sliter och umgås med vänner när vi får lite tid över. Var hos Olga och Andrey igår och firade deras bröllops dag, snart är det våran tur:P Där var det då som vanligt väldigt trevligt! :) Och så var ju Alina och bebisen och Emil(för en gångsskull:)) med.
Vi har lite nyheter som kommer nog att dyka upp inom kort men det blir då det :P
Och nu är dte bara 19 dagar kvar tills jag fyller år :) Yeeah :) Sen bär det åt till turkiet och lite senare på hösten till London, åh så trevligt längtar verkligen :)
Nää, nu har jag kluddrat ner om lite allt möjligt och orkar inte skriva så mycket mer men vi hörs och ses där ute.
Harree bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0