Söndag..

Jeeo, då var det söndag igen.. känns väldigt lugnt och skönt just nu.. har vaknat för drygt en timme sedan och inte gjort så mycket.. Mathias kom med frukost åt mig och det är väl det jag har hunnit med för tillfället :P ja, vad ska man göra idag? Jag funderar ju på att gå ut och gå och så men vet inte om jag kommer verkligen och orka det.. har som slutat röra på mig lika mycket nu för tiden.. det är som att jag inte har tid med det.. det känns lite synd, ska försöka ta tag i det nu snart.. har väl tänkt ta det i samband med dieten jag tänkte börja inte nästa vecka men då nästa vecka :) Nästa vecka verkar vara lite hektisk för mig då jag ska hinna me mycket saker.. som typ.. Mån: fortsätta med kursen på xtremebeauty sen sitta modell vid halv 1 tills det är klart.. tis: Har modell jag ska fixa naglarna på sen direkt efter jobbar jag till 19.15.. Ons: har en till modell Tors: yttligare en modell sen jobb fram till 21.15 Fre: blir det kurs, formodligen en modell då också sen ska man skynda sig hem för att baka en tårta till min lille bror som ska ha kalas dagen efter.. sen ska man vidare till några vänner där man ska hjälpa dom med maten och sen då börja fira mannen där :) lör: Som jag skrevtidigare barnkalas sön: ÄNTLIGEN lite lungn och ro förhoppningsvis:) Sååå, ganska spikat schema har jag, fast det låter värre än vad det är egenligen:P Och nu vart det lite väl lågnt inlägg så jag slutar där..:P och skriver jag inte på ett tag så vet ni varför ;P Harree bra! Kramar från LillNiNa P.S Glöm inte att tävla för att tävlingen är inte slut än ;) http://xtremebeautynails.blogg.se/2009/march/franskmanikyr-tavling.html D.S

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Ninz, super tack för naglarna idag, ska fota o lägga upp i bloggen.

Linda

2009-04-03 @ 20:33:30
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0