Ska jag skriva lite också?

Jo, det kan jag väl göra.. det händer bara en ny och rolig sak i mitt liv just nu det är kursen som jag har börjat nu i måndags.. gissa om det är kul? Ohja.. och det som kan göra det ännu roligare är att bli bättre på det, för vilket behövs träning som jag har :) Jag tycker också att det är otroligt kul att vara på salongen, det händer alltid en massa kul där  har jag märkt :)
A och annars då? Nää, jag jobbar när jag får möjlighet... är lite less på slaskväder men det går väl mot bättre tider.. var så himla varm och skönt ute idag om man bortser från slasket.. längtar verkligen till sommaren:)
Och så har Metallica satt upp ett nytt datum för konserten.. Så vi ska ner till Stockholm igen den 3 maj och ska vara där till den 5 eller jaa, vi ska flyga hem den 5:e..så ska bli kul och få vara där lite längre än bara överdagen.. Blir väl säkert att shoppa massa samt träffa sanna tänkte jag skriva men så typiskt då.. jag tror att hon kommer hem till Luleå just den veckan.. nåjanåja..:)

Vet som inte vad jag ska skriva mer så jag tror att det får räcka tills jag kommer på nått vettigt och skriva:P Och glöm inte å tävla nu va!! :) Som jag skrev i inlägget innan --> http://xtremebeautynails.blogg.se/2009/march/franskmanikyr-tavling.html?_tmp=6833b76fc6fcce988a83f991fdc7192c0bcb5dc1 mars pannkaka in på sidan och gör som det står! :):)

Harree bra! Kramar från LillNiNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0