titta så duktig jag håller på bli på det här..

Hehe, tänkte faktiskt slarva och inte skriva nått idag heller men då höll jag på att fixa nå grejs på blogglovin och när jag är ändå här inne kan jag väl skriva täkte jag :)

Idag då?
Jo, vaknade kring 10 för tt följa med mamma när hon skulle på manikyr på xtreme beauty(http://xtremebeautynails.blogg.se/) kl.11.. Satt där i ca 2 timma och myste på medan mamma fick olika behandlingar :)
Sen for vi hem till oss där gulle Mathias hade fixat mat :) åt och fikade efteråt.. då mamma kom på att hon ville att jag skulle klippa luggen på henne för det var lååång och så i samma veva kladdade vi på lite bryn och fransfärg så hon skulle bli ännu finare :P
Efter hon for myste vi bara på jag och Mathias framför tv:en tills jag somnade nångång vid 4, haha men var bara sååå himla trött så orkade inte vara vaken, sov till strax innan 7 och nu sitter jag här och inte gör så  mycket..
Vi tänkte fara och handla lite snask till ikväll och fortsätta med mysandet framför någon bra film:)
Och joo, äta ska vi också lyckas klämma in där någonstans :P är lite seg bara :)

Harree bra :) Kramar från LillNiNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0