Jag kanske är inte så bra på det trots allt..

Hej alla som ids läsa :)
Jag försöker och försöker men jag lyckas inte så bra trots allt.. Har väl inte så mycket att skriva här hur mycket jag än skulle vilja det:P
Men nått nytt har jag och berätta i alla fall :)
Och det är att jag ska gå yttligare en utbildning hos Maria på xtremebeauty(http://xtremebeautynails.blogg.se/) eller ja, det blir tre sammanlagt då jag ska gå båda kurserna om naglar samt en ögonfransförlängningskurs :) Jag är så glad över det också:) ser verkligen fram emot att ha henne som lärare igen.. det var ju så himla skoj och lärorikt sist på hårförlängningskursen :)
Såå snart kommer jag att kunna mycket grejer som har med skönhet att göra, så man kan även börja söka jobb inom det också =)
Ja och annars då? Joo, idag har jag varit på stan med Alina och köpt fina grejer åt henne samt ätit och fikat :) Sen for vi hem till henne och var med Edwin och fortsatte att umgås :) Var riktigt riktigt trevligt gumms :) tacktack för att du finns :)
Och imorgon blir det jobb 9.45-17 så ska gå lägga mig snart.. men...

Harree så bra gått folk så skriver jag säkert snart igen:)
Kramar från LillNiNa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0