Då gör vi ett nyss försök..

Hejhej..
Det var då riktigt länge sen jag skrev här, men så blir dte om man inte har tid eller lägger den lediga tiden på annat:P
Mitt liv rullar då på, och det har väl inte hänt så mycket "speciellt" nytt.. det händer väl saker hela tiden men inte nått om är värt att komma ihåg:P
Förutom då att jag var på en extensionskurs igår, vilket var väldigt roligt :) Så är det någon som känner sig sugen hör gärna av er ska vi se till att fixa det :D
Sen har det hänt en till speciell sak, men det kan jag inte berätta om än - innan dom som är inblandade vet om det, så det får jag dröja med att berätta. Ska försöka att skärpa mig nu och skriva oftare men som sagt ska bara försöka, lovar ingenting :P

Idag då?
Jo, Mathias fyller år så då ska vi och Alina och Emil och Olga och Andrey gå ut  och äta på gennys :) Har verkligen sett fram emot det så hoppas på en riktigt bra kväll :)
I övrigt är jag ledigt hela veckan ut om inte dom ringer då och vill ha in mig för att jobba, men det ser vi ju hur det blir :P Och nästa vecka ser och väldigt lugn ut, då jag är ledig fram till fredag och så jobbar jag dom resterande dagarna, och efter det kör det igång ordentligt då chefen far iväg till Thailand och ska vara där i två veckor:) *vill ocksåååå*

Nu är det inte heller så länge kvar till vi far till stockholm för att se Metallica, gu vad mathias är glad för det och det är väl klart skulle jag också vara om det var mitt favvoband, men det är det inte utan följer bara med för sällskapet skull samt att vi ska vandra runt där och SHOPPA i massor :D

Nää gott folk, nu ska jag vandra vidare och börja fixa mig i ordning lite smått.. för att det går  verkligen vääldigt segt fram för mig. Kom ut ur duschen för för ca 1,5 timme sen men har fortfarande inte hunnit klä på mig helt och hållet :P
Skriver mer sen nångång :P Kram /Nina


Kommentarer
Postat av: Maria

hihi nu har jag hittat dig

Kram

2009-02-12 @ 10:59:57
URL: http://xtremebeautytnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0