Är så jävla less på det eviga skitsnacket..

Att folk inte kan någonsing vara glad för någon annan skull istället för att gå och snacka skit eller som dom säkert tycker så snackar dom fakta.. men hur som helst så tycker jag att man ska säga det till mig och inte någon anna baki min rygg!!
Man tycker att vänner som är så pass nära varann som vi är ska inte bete sig som vissa gör ändå.. helt sjukt förbannad jag blir på sånt!!
Du tycker att du är bättre än mig, men varför tycker du det? för att du går och snackar med andra om mig istället för att säga det direkt till mig?? eller kanske för att du håller käft vad det än gäller??? VÄX UPP för fan!!
Här försöker man verkligen göra saker för att det ska vara bra eftersom du har haft problem med vissa saker jag gör men du märker ju för fan inte ett skit fast andra i omgivningen gör det.. det är väl klart det är lättare att blunda för sanningen och inbilda sig massa saker än att öppna ögonen och se vad som händer egenligen..
Det är så mycket jag skulle vilja säga dig (vilket jag ska också när det kommer upp rätt tillfälle)..

Var bara tvungen att avreagera mig lite tills jag ska ta upp det riktiga snacket, vilket jag inte har så stor lust med egenligen men om det kommer få saker och ting till rätta ska jag göra det.. och gör inte det det, då tror jag att jag inte vill umgås längre.. Nåja, jag får hoppas på det bästa.. är bara så himla less på allt skit, orkar bara inte..

Ska smita nu för att snart får vi besök och då ska man vara glad och trevig.. så behöver lite tid för att lugna ner mig.. Skriver sen.. Kramar från LillNiNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0