Igår?

Näää, det var inte igår.. men vad ska man skriva ?
Jag jobbar och jobbar och jobbar.. har inte så mycket tid att göra annat.. var ledig idag jaa då var dte dags att städa och tvätta här hemma..så det blev inte så mycket annat.. imorrn är dte midsommar och jag är inte alls på party humör.. ska jobba från 10 till 2 sen skulle vi fara till mamma och vara där och ta det lugnt.. eller jaa.. lugnt och lugnt.. det kommer typ vara ca 14 pers där hos dom som ska äta och umgås.. jahapp.. för min del blir det väl att vara chaffis igen.. ovanligt ?! Ehh nää.. är typ alltid det nu för tiden.. har som ingen lust att dricka och när jag väl har det och börjar dricka försvinner den igen.. blää :( var riktigt länge sen man festade och hade kul.. fast det går ju även att ha kul utan alkohol men det blir inte på samma sett..
Annars då.. hmm blir och jobba nästa hela sommaren, har semester vecka 35 och 36 tror jag det var och då är sommaren så gott som slut, men vi har tänkt förlänga den genom att fara utomlands ett tag och bara vara.. :)
Tallinn resan vart inte så lyckad som vi hade hoppats.. men det  var väl inte så konstigt då jag fick magkatarr och var typ "sjuk" en hel dag av dom 3 möjliga, och den dagen råkade också bara vara då vi kom till Tallinn.. :( på hemvägen var jag fortfarande dålig dessutom vart jag sjösjuk eller nå så att det blev mest bara sängliggande på rummet :( Men men, vi har tänkt fara dit flera gånger så vi får hoppas på bättre lycka nästa gång..
Det enda skojsiga som vi fick ut nu ur resan var att man fick shoppa billigt och massor, både i tallinn och på båten :) Höjderen för resan för mig vart då Make upp store besök i Estland.. priserna var likadana som här i sverige men i estländska kronor istället, vilket är nästan halva priset för oss!! :D Tror ni jag handla lite ?! Ehh nää, det som gjorde saken ännu bättre var att medlemskortet funkade även där så jag fick(yttligare) 10% rabatt ;D det kunde bara inte bli bättre :D heheh
Nää, ska väl pysa nu och se på tv eller nått och mysa en stund med mannen i mitt liv och våra kissisar :)

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0